Great day!

Hey hi helo!

Obiecałam sobie, że dodam jeszcze dziś notkę. No i dodaję, jednak to tylko taki wstęp, przedsmak tego co dodam już jutro. Dziś po prostu nie mam już za bardzo sił, a co najgorsze, nie mam nawet za bardzo czasu, ponieważ ogarnięcie całej notki zajęłoby mi za dużo roboty. W każdym bądź razie dzisiejszy dzień był „osom”! i pszczołom. A tak poważnie, było zajebiście, naprawdę. Ale o tym jutro. A dziś chcę tylko powiedzieć wam, że bycie dobrym naprawdę popłaca! Naprawdę, ludziska moi! Ja wiem, że teraz w tych czasach ciężko jest zrobić coś dla drugiego człowieka bezinteresownie, ale serio! czasem warto, bo może to wrócić do was, raz że ze zdwojoną siłą, a dwa szybciej niż się tego możecie spodziewać. Ja jestem z reguły dobrym człowiekiem, o ile ktoś mi oczywiście nie podpadnie, daje zazwyczaj taki kredyt zaufania, jeśli mnie nie zawiedziesz, jest okej, jeśli to zrobisz oj biada ci drogi człowieku. Więc proszę mi nie podpadać! Dobranoc!

Piękny zachód słońca…

2014-06-01-176

Nieznajoma

Skomentuj

