„Maleficent”

Z angielskiego tłumaczone na polski to: zbrodniczy, występny, jak również przymiotnik: czynienie zła lub krzywdy. My znamy to słowo jako nowy film opowiadający o „Czarownicy”, bo jak to bywa u nas w Polsce, my uwielbiamy tłumaczyć anglojęzyczne tytuły na nasz rodzimy język. Po co? Nie mam pojęcia, tym bardziej, że nasze tłumaczenia są zwyczajnie do dupy. Wracając jednak do filmu. To taka odświeżona wersja „Śpiącej królewny” wytwórni Disneya z 1959. Główną bohaterką jest Diabolina, zła wiedźma, która zjawia się na przyjęciu wydanym na cześć urodzin Aurory i rzuca na nią klątwę. Tę bajkę chyba każdy zna, a kto nie zna ten trąba. Życie. Tutaj film skupia się głównie na samej Diabolinie, pokazują jej historię, kiedy była jeszcze młodą i piękną dziewczyną, oraz dlaczego stała się złą i bezduszną wiedźmą.

Nie będę zajmować się recenzją tego filmu ponieważ, bad tum tss! jeszcze go nie widziałam. I do tego zmierzam właśnie. Dziś wybieram się do kina i dopiero będę miała swoje własne, wyrobione zdanie na temat tej produkcji. Aczkolwiek jestem pozytywnie nastawiona, czytałam wiele komentarzy, kilka recenzji i ogólnie rzecz biorą wszystko na plus. Zresztą uwielbiam bajki, tę o śpiącej królewnie również, choć oryginał oglądałam chyba z 15 lat temu. Oczywiście obsada, a szczególnie rola Angeliny Jolie najbardziej chyba mimo wszystko mnie przekonała, no i oczywiście trailer! Uwielbiam Angelinę jako aktorkę, jest jedną z moich ulubionych, najbardziej cenionych. Oglądałam z nią pełno filmów, niektóre po kilka razy, ale jeszcze wielu nie widziałam i właśnie muszę to nadrobić, zdecydowanie! Mojej własnej, „recenzji” tego filmu możecie spodziewać się dziś późnym wieczorem albo jutro jak będę w pracy.

Kurcze chciałam dodać fotkę, ale coś się nie chce załadować, więc może później się uda. Trzymaj cię się. Buuuzi!

Nieznajoma

Skomentuj

