Cóż za rewolucja!

Trochę górnolotny tytuł, jednakże dotyczy sprawy bardzo przyziemniej. Uznałam, że muszę się z Wami tym podzielić.

W KOŃCU BĘDZIE MOŻNA PŁACIĆ KARTĄ W BIEDRONCE!

Wybaczcie mi mą radość ale kurde! Chcąc nie chcąc biedronka to market, w którym najczęściej robię zakupy(głównie z braku alternatyw, ale to już mniejsza o to).  Mieszkam w małym miasteczku gdzie Biedronka wiedzie prym, bikoz jest jej aż 3. Po co? Nie wiem, ale jest wszędzie, gdzie się obrócę to nie mam wyboru, co nie? A tak już poważniej to po prostu jest tam tanio, mam tam wybrane, sprawdzone produkty, które smakują całej rodzince, więc no. Nie uwłaczam tutaj TESCO, bo oczywiście tam też robię zakupy, ale innego rodzaju niż w Biedronce, dlatego rzadziej tam witam. Teraz co do samej „rewolucji”. Kurcze no każdemu się zdarzy nie mieć przy sobie kasy, co nie? Ale już miliony są na koncie, no i psikus bo se ne da. Ale cwaniaki znalazły sposób i przy każdym sklepie jest bankomat, bardzo cwane baaardzo. Co z tego? Nie każdy widzi, komuś się spieszy, a może nie lubi Banku Spółdzielczego i co? No i nic, bo nie ma wyjścia… Dlatego to rozwiązanie jest naprawdę rewolucyjne i bardzo ułatwi płatności, a przede wszystkim je przyspieszy. No bo idę sobie do kasy, 68,53 – żart… Daje 70zł, a pani czy nie mam 53gr, szukam szukam w tej kieszonce, jeden grosz, dwadzieścia groszy, 2 grosze… jeszcze wygrzebałam 10gr, może być? A nie nie, to jednak nie. SZKURWA to się wypchaj. I 5 minut takie pierdolenie. Widzę miny ludzi w kasie, chcą zabić mnie i ekspedientkę, ale to, że zaraz sami będą na moim miejscu to mają w dupie. A tak to podchodzisz 94,72zł, pach kartę do terminalu, wbijasz pin, pakujesz zakupy, odbierasz kwitek i WYJAZDZIK. Tyle. Niech to trwa nawet 2 minuty, ale przynajmniej nie 5. Bardzo się cieszę, że Biedronka w końcu poszła po rozum do głowy, baardzo.

A Wy? Co o tym sądzicie Wordziaki moje?

Nieznajoma

Skomentuj

