Mistrzostwa świata byłyby dużo piękniejsze…

Wszyyyyscy wiedzą, że wczoraj rozpoczęły się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej – Mundial. Też się z tego powodu ciesze i będę oglądać tyle meczy na ile pozwoli mi czas. Wczorajszy mecz Brazylia – Chorwacja był świetny, ale oczywiście musiały pojawić się jakieś kontrowersje, mowa oczywiście o rzucie karnym. Ponoć nie powinien być podyktowany, tak samo jak nie było raz spalonego, a boczny odgwizdał. Zdarza się! Sędziowie to nie maszyny tylko ludzie i tak jak wszyscy popełniają błędy. Odpowiedzcie sobie sami na pytanie, co by było gdybyście to Wy stali na boisku i musieli mieć oczy w koło głowy i nawet w dupie… Widzi dwóch piłkarzy, jeden się przewraca no to hej! Impuls – gwizdek – karny. Zdarza się! Zresztą Brazylia i tak strzeliła trzeciego gola, więc i tak przypieczętowali wygraną. No i trzeba się cieszyć, bo w końcu strzelili wszystkie 4 bramki :D Nie kibicuje jakiejś konkretnej drużynie, nie wiem nawet czy kibicowałabym Polsce, gdyby brała udział, serio… Jak oglądałam wczorajszy mecz to tak sobie myślałam, że nasza piłka nigdy nie będzie na takim poziomie, przykre.

Ale jak zaznaczyłam w tytule, nie potrafię się cieszyć Mundialem na sto procent, bo cały czas zaprzątają mi głowę pewne sprawy. A w zasadzie to mnie wkurwiają! Studiuję, nie wiem czy już to zaznaczałam czy nie. Studia zaoczne. Jutro mam zjazd. Tydzień temu napisałam do dwóch wykładowców odnośnie zaliczenia i jakoś kurwa żaden nie raczył odpowiedzieć. Przez TYDZIEŃ nie znaleźli czasu. Nosz kurde… I nie tyle ja, bo i tak nie jadę na ten zjazd, ale jestem starościną i ponoszę sporą odpowiedzialność za mój rok, który tak samo nic nie wie… Jadą jutro w ciemno. Ja nie będę tracić stówki na to, żeby pojechać i pocałować klamkę, dlatego sobie odpuściłam. Poza tym mam ciekawsze rzeczy do roboty.

Wam kochane Wordziaki życzę udanego weekendu już dziś, bo prawdopodobnie nie będę mieć czasu niestety :( BUUZI :*

Nieznajoma

Skomentuj

