Bycie palaczem ma swoje dobre strony ;)

Wszyscy wiemy jakie to palenie jest złe, bee, fuj, obrzydliwe, śmierdzi itp itd. TAK, my palący to wszystko wiemy… Nic mnie bardziej nie wkurwia jak ktoś mi zaczyna prawić morały na temat szkodliwości papierosów. No kurwa serio? Palę 6 lat czy 7 i nie wiem tego? Co najlepsze jeszcze zanim zaczęłam sama palić wiedziałam o tym, bo wszyscy w moim domu palą. A uwierzcie mi, że ciągle mi się to przytrafia, ciągle. Patrzę wtedy na danego delikwenta wzrokiem „WTF?!” i nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Nie wiem co mam odpowiedzieć, bo na usta cisną mi się same zue słowa. Bo najgorsze jest to, że cokolwiek odpowiesz, ta osoba i tak zacznie wywód.

1) – Wiesz, że palenie jest złe?

– Tak, wiem.

– To po co palisz skoro to złe?

– Bo kurwa lubie i chuj Ci do tego człowieku!!! (tak najchętniej mam ochotę odpowiedzieć)

(i wtedy zaczyna się mimo tego, że wiesz, naprostowywanie Cie)

2) Wiesz, że palenie jest złe?

– Nie, nie wiem. (tu stosuję sarkazm, ale że większość osób nie zna tego zjawiska no to…)

– Naprawdę? Jesu, tam jest taki syf, chemikalia … (blablabla)

No i serio nie wiem co jest z takimi ludźmi… W jakim oni świecie żyją… Przecież nawet jakby teraz podeszli do palącego 6 latka, to on też by im odpowiedział, że o tym wie. Wszyscy o tym wiedzą… Ale tacy i tak muszą mi co jakiś czas uprzykrzać życie, a jeśli akurat mam dobry humor to uwielbiam częstować ich konkretną dawką sarkazmu/ironii i porobić sobie z nich bekę i przynajmniej mam trochę śmiechu z idiotów.

A Wam jak się takie coś często zdarza i jak najczęściej odpowiadacie?

Jednak przechodząc do meritum, o jakie dobre strony mi chodzi. Mianowicie tak, że gdyby to, że nie palę, to po 8h siedzenia na dupie nie wiem  czy doszłabym do domu(do którego mam 2minuty) czy musiałabym się stoczyć z górki. Nie wyobrażam sobie po prostu ludzi, którzy mają taką siedzącą pracę i nie mają takiego bodźca do ruszenia dupy. No bo co to siku? Kibel obok, może max 20 kroków wykonujesz i znowu znowu siedzisz… Za to ja, wstaję, wychodzę z pokoju, przechodzę przez długi korytarz, schodzę po schodach na dół, potem po drugich do piwnicy i tam palę, wracam tą samą drogą, najczęściej wstępując jeszcze do wuce i wracam do pokoju… Nie dość, że kawałek muszę przejść, to jeszcze krótkie ćwiczenie po schodach, no normalnie samo zdrowie ;) Jak czasami się zdarzało, że nie miałam fajek, albo miałam ich mało i musiała chodzić rzadziej, przy braku wcale, to po prostu nie dość, że mnie szlag trafiał, strzelałam laserem z oczu, które mnie bolały od patrzenia w komputer, to dupa tak mnie bolała i kręgosłup i nogi i wszystko, że mi się odechciewało żyć… No bo tak na dobrą sprawę, nie można tak od tak odchodzić sobie od stanowiska pracy, a palacza jednak każdy rozumie, nie? Nałóg, wiadomo. I przy okazji przy papierosku się też ludzie spotykają i ze sobą rozmawiają i jest fajnie, integracja(Szczególnie dla kogoś nowego, jak ja). Gdyby nie to, to bym niektórych ludzi do tej pory nie widziała na oczy. PLUSY duuuże PLUSY :)

Chciałam napisać, że współczuje ludziom, którzy nie palą, ale kurde zczaiłam się od razu co ja bredzę. Nie, nie współczuję im, że nie palą, bo przynajmniej się nie trują, ale współczuję im tego siedzenia na dupie i braku możliwości poruszania się za często i tych właśnie spotkań z ludźmi. Ja sobie nie wyobrażam siedzenia na tyłku 8h i współczuję ludziom, którzy mają tylko kilkanaście minut przerwy w tym czasie.

4 uwagi do wpisu “Bycie palaczem ma swoje dobre strony ;)

    • No dla mnie jeszcze fajka to sposób na nudę, ale to raczej dobrą stroną nie jest, bo schodzi na to więcej papierosów, a to jednak w dzisiejszych czasach kosztowna przyjemność. Więc chyba jednak to jedyna dobra strona jakby na to nie patrzeć.

      Lubię to

      • Ja jeszcze polecam po sprawdzianem z matematyki. Może to głupie, ale wtedy widzę swoją matematyczną przyszłość w lepszych barwach.

        Lubię to

Skomentuj

