I dlatego właśnie potrzebuję nowego kompa…

A tak poważnie to nie wiem czy to wina kompa czy czegoś innego, ale jestem bardzo zdenerwowana. Właśnie miałam odświeżyć sobie grę Tomb Raider 2013 i tak bardzo cieszyłam się, że sobie pogram, a tu psikus! Zainstalowałam, odpaliłam, gra pochodziła może z 10 minut i bum, komputer się wyłączył. Hmm myślę sobie okeeej, coś nie pykło, spróbujemy jeszcze raz. Więc odpaliłam jeszcze raz i pograłam znowu może z 10 minut i bum! Komputer się wyłączył. No to już mi się ciśnienie zaczęło podnosić, zaczęłam myśleć co może być powodem… Gra owszem, to nie oryginał, ale przeszłam ją już na komputerze rodziców bez żadnych problemów. Sama komputer mam całkiem dobry i grałam już w bardziej wymagające gry, a tu taka niespodziewajka. Postanowiłam więc zasięgnąć jakiejś rady u wujka google, ale niewiele się dowiedziałam. Może to być wina zasilacza, może to być wina tego, że nie bardzo chce gra współpracować z kartami nvidia, albo że komputer się przegrzewa. Tak, tylko jak pisałam wyżej, grałam już w bardziej wymagające gry… Ehh, to sobie pograłam…

UPDATE: Gram u rodziców na komputerze. Nie mogłam odpuścić no! ;)

Skomentuj

