zapominajka

Miałam wczoraj pomysł tuż przed snem, ale że mi się nie chciało tyłka ruszyć i tego zapisać, to mi wypadł z głowy :( A wiecie, to był jeden z tych genialnych pomysłów, które przychodzą nam do głowy tuż przed snem albo na troniku.

Więc tak trochę z innej beczki. Jako, że blog ma już miesiąc i 8 dni, chcę podziękować wszystkim, którzy znaleźli czas, żeby tu zajrzeć, przeczytać wpisy czy zostawić komentarz. Jest mi bardzo miło, że nie jest to pisanie całkiem do szuflady i że mogę się z Wami dzielić moimi przemyśleniami, historiami, obawami, marzeniami. Mam nadzieję, że z czasem będzie Was tu coraz więcej, bo pewnie nawet nie zdajecie sobie sprawy jak cieszę się z każdego wejścia, z każdego jednego gościa tu zaglądającego. Jeśli coś Wam się nie podoba – mówcie. Jeśli coś Wam się podoba – tym bardziej mówcie. Możecie do mnie napisać. W zakładce Kim jest Nieznajoma macie mój adres e-mail, macie także link do fanpage’a na którego serdecznie zapraszam! Tak więc jeszcze raz bardzo Wam dziękuję i mam nadzieje, że wspólnie będziemy rozwijać mojego Wordziaka ;)

4 uwagi do wpisu “zapominajka

Skomentuj

