Pomysłowa głowa

Dłuuuugi czas chodził mi po głowie ten pomysł i w końcu postanowiłam zaryzykować i wprowadzić go w życie. To znaczy nie tak do końca wprowadzić. Najpierw zobaczymy czy się przyjmie ;)Już wyjaśniam o co chodzi. Ale najpierw zadam Wam dwa pytania. Macie czasem tak, że coś siedzi Wam w głowie, coś Was męczy, nie daje spokoju, nie daje spać? Chcielibyście z kimś o tym porozmawiać, ale wstydzicie się poruszyć ten temat z kimś kogo znacie, nawet jeśli jest to najbliższa osoba? I tu wkraczam do akcji JA! Nie znacie mnie, prawda? Nie wiecie kim jestem. Więc spełniam najważniejsze kryterium. Ale zaraz zaraz, dlaczego mielibyście mi zaufać, tak? Już mówię. Przede wszystkim lubię pomagać, naprawdę lubię. Możecie wierzyć lub nie, ale jestem naprawdę dosyć mocno doświadczona przez życie, mimo, że nie mam nie wiadomo ile lat. Chciałabym też poznać Was, moich czytelników, a nic tak nie zbliża dwóch ludzi jak rozmowa. A teraz przechodzę do meritum.

Jeśli zaczną napływać do mnie maile, nazbiera się ich ładna sumka, będę wybierać z tych powtarzalnych tematów i przedstawiać problem tu, na blogu razem z odpowiedzią. Oczywiście nie martwcie się, również każdemu z osobna będę odpowiadać mailowo ;)

Podam Wam adres, choć możecie go znaleźć również z zakładce Kim jest nieznajoma? i gorąco namawiam do pisania, bo pamiętajcie, że tu jestem dla Was i możecie na mnie liczyć.
psychoword@poczta.fm

2 uwagi do wpisu “Pomysłowa głowa

Skomentuj

