Zabijacze czasu cz. 2

Kolejna część serii jak zabić czas. Jak wspomniałam w poprzednim wpisie stosuję to w pracy, bo tutaj spędzam 8 godzin i jakoś muszę zapchać czymś te chwile, w których nie mam nic do roboty, a niestety ostatnio jest ich coraz więcej. Podam Wam więc jak sobie z tym radzę ja i może dzięki temu Wy też na tym skorzystacie ;)
Na pierwszy ogień idą – uwaga uwaga – gierki internetowe. Tak, dokładnie właśnie tak. Od jakichś 2-3tyg przerobiłam ich naprawdę mnóstwo, dlatego z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że trafią tu jedynie te, które podobały mi się najbardziej i są moim zdaniem najlepsze. Oczywiście musicie wziąć pod uwagę to, że nie kończę pracy jutro czy pojutrze, a wciąż w nie gram, więc lista będzie się stopniowo powiększać. Zaczynamy!

Gry typu point&click(samą myszką)
1. Cała seria świetnej logicznej gierki Monkey Go Happy, w której musimy uszczęśliwiać tytułową Małpkę. Na początku nie byłam do niej przekonana, ale z każdym momentem spędzonym przy niej przekonywałam się coraz bardziej. I tak spędziłam przy niej dobre kilka godzin i przeszłam każdą część. Ostrzegam, że niektóre plansze nie są łatwe i przyznaję się bez bicia, że zdarzyło się ze 2-3 razy skorzystać z pomocy w postaci walkthrough – dla niewtajemniczonych chodzi o opis przejścia, który w przypadku tej gry jest po prostu filmikiem ;)

2. Nie będzie to jedna gra, ani seria tylko po prostu kilka gierek, w którym chodzi po prostu o to samo, mamy daną lokację, musimy coś kliknąć, coś przenieść, coś zmienić, coś przestawić.
Save The Fairyland Donald The Dino Panic In Space Day In Chernobyl Love Tales
Diamond Chase World Of Steampunk Saint Devil

3. Tutaj również kilka gierek, które wprost uwielbiam, bo są przede wszystkim bardziej skomplikowane niż poprzednie. Mamy bohatera, który zazwyczaj gdzieś ląduje w jakimś miejscu i musimy pomóc mu się wydostać, tak głównie.
Tales of Camelot Skip Around The World Vortex Point – cała seria Back In Time – dwie części Into The Wild Ray And Cooper – dwie części Snowday Jerry’s Merry Christmas Cody’s Nightmare Vacation
A Night In Crazy Town The Proposal
koniec point&click

4. A teraz ostatni już punkt. Gry TRIAL. Uuuuwielbiam ;)
BIKE MANIA – cała seria – obowiązkowa pozycja! Grałam w to już za dzieciaka i bardzo miło było do tego wrócić ;)
Trial Bike -tutaj również bardzo fajna gierka, bodajże 2 części albo i więcej, nie pamiętam.
FMX Team – do tej gry mam jakiś taki sentyment, świetna ;)
Mental Mouse – szurnięta mysz na motorze, czego chcieć więcej.
Winter Rider Stunt Dirt Bike

Skomentuj

