Rozkwitamy

Hello everyone! I just wanna say THANK YOU!

I nie, nie będę pisać po angielsku, chociaż czasami przychodzi mi taki szalony pomysł do głowy. Wiecie, chodzi mi o to, żeby pisać teksty w dwóch językach, tylko że to będzie dużo bardzo czasochłonne, a niestety póki co nie mam chyba na to czasu. Ale no, dzisiejszy tekst będzie krótki, obiecuje.
Blog ma już prawie 3 miesiące. Ze wstydem przyznaje się, że miałam 2 momenty, kiedy chciałam z niego zrezygnować, ale nie zrobiłam tego. Wiecie dlaczego? Dla Was. Dla tych osób, chociaż jest Was na razie niewiele, którzy mnie odwiedzają i czytają. Nie zdajecie sobie sprawy jak mnie to cieszy, jak napędza. Chociażby jednego dnia weszły 2-3 osoby to i tak super. W końcu to nie 0. Na szczęście jest Was coraz więcej, tutaj na blogu jak i na fanpage’u. Dziękuję Wam, dziękuje za to, że ze mną jesteście, że tu wchodzicie, że czytacie to co mam do powiedzenia, że interesuje Was to. Jestem niesamowicie wdzięczna i mam nadzieję, że tu zostaniecie, bo blog się rozwija, rozkwita właśnie głównie dzięki Wam. W dalszym ciągu zachęcam do pisania komentarzy tutaj na blogu, czy na fanpage’u bo jestem tam ostatnio coraz bardziej aktywna i zadaje wiele pytań, bo po prostu chcę Was bliżej poznać, a dzięki temu obydwie strony skorzystają. I przede wszystkim życzę Wam udanego weekendu! Nie sądzę, żebym tutaj coś pisała w tym czasie, bo wiecie, to w końcu weekend no i jest coś w rodzaju festynu, na który się wybieram, więc nie będzie czasu, if you know what I mean ;) Ale na 99% wciąż zostanę aktywna na facebook’u więc tam zapraszam :*

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ <3

Skomentuj

