Żeby życie miało smaczek raz blogujesz, raz jesteś graczem

Hej witam, dzień dobry, bonżur i gutenmorgen, ewentualnie gudmorning ;) Tęskniliście? Pewnie, że tak, ja to wiem, przeczuwam i w ogóle czuję w kościach i serduszku. Moja ręka jest już zdrowa, przynajmniej na tyle, że spokojnie mogę pisać i mnie nie boli. To tak gwoli wstępu.

twitch
źródło: http://www.graffiker.pl/livestream
Przechodząc do meritum. O tym, że lubię grać już na pewno wspominałam tutaj na blogu, a ostatnio na fanpejdżu również pojawiały się wpisy o tym, że w cośtam sobie grywam, kto wchodzi ten wie ;)
Jako, że nie mam tyle czasu na granie jak kiedyś, nie robię tego zbyt często. W ogóle mój romans z komputerem zdecydowanie zaniedbałam na rzecz prawdziwego związku, czego absolutnie nie żałuję oczywiście, tylko wiecie jak to jest, ten sentyment, to, że patrzysz na internety i widzisz tyle tych gier, widzisz tych graczy. Ahhh. Niemal się łezka w oku kręci. I tak, póki jeszcze mam tego czasu więcej, niż będzie go jak zacznę studiować(praca licencjacka rulezzzz) to postawiłam spróbować swoich sił w (werble) streamowaniu. Poczyniłam już wszelkie przygotowania z tym związane wczoraj i myślę, że jestem gotowa na miniromansik z serwisem Twitch. Dziś, jak dobrze pójdzie będzie można mnie oglądać w godzinach 15-17, może nawet do 18. Wszystko zależy od domowych obowiązków. Jak gra idzie na pierwszy ogień? Resident Evil 4 HD. Jak niektórzy wiedzą już w nią gram, dlatego nie będzie to wizja od początku, ale i tak jeszcze sporo gry przede mną, tak mi się przynajmniej wydaje, więc zapraszam tutaj.To mój profil na serwisie Twitch’a. Jeśli znajdą się jacyś widzowie i jeśli będą chcieli, możemy też popykać w CS’a C0 :) I jeszcze parę innych gier, ale to powoli, na spokojnie. Tak więc, mam nadzieję, że do pogadania później.

2 uwagi do wpisu “Żeby życie miało smaczek raz blogujesz, raz jesteś graczem

  1. I’ve been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours.
    It’s pretty worth enough for me. Personally, if all site owners and bloggers made
    good content as you did, the net will be much more useful than ever before.

    Lubię to

Skomentuj

