Jeśli czegoś chcesz, dąż do tego!

Trochę górnolotny tytuł, ale tak naprawdę nie ma w nim nic jakiegoś niesamowitego, magicznego czy choćby tajemniczego. Rzecz znana każdemu, jeśli czegoś pragniesz, musisz po prostu zrobić wszystko bo to dostać. Słyszałam kiedyś, że najlepsze pomysły przychodzą ludziom jak spędzają czas w łazience, głównie na pewnej czynności. Na paleniu papierosów, oczywiście.

Ale też nie na peciku wpadła mi do głowy ta myśl. Pomyślałam za to o tym, żeby to zapisać, tutaj na blogu. Chcę zostać streamerem, a raczej streamerką, tak brzmi poprawniej. Naprawdę tego chce cholercia. Uwielbiam grać i jestem w tym całkiem dobra. Zresztą trudno nie być, jeśli z grami ma się do czynienia od dzieciaka. No dobra, przecież nikt mi nie broni grać, czemu chcę od razu streamować. Po co to mnie i komu? A bo tak. Mam takie widzimisie i tyle. Chciałabym grać i dzielić się tym z ludźmi. Uważam, że bym się przy tym sprawdziła. A nawet jakby nie? W sensie przykładowo wcale nie miałabym widzów, to przecież i tak dalej bym to robiła, bo robiłabym to co lubię, czyli dalej grała, tylko bardziej dla siebie.
Ktoś zapyta. No to rób to, no na co czekasz. Przecież to tego wystarczy komp, net i jazda. hehe
Jakby to było takie proste to robiłabym to już od paru dni, tak jak zresztą w pewnym sensie zapowiedziałam. Ale nie jest. Choćbym bardzo chciała, to mój komp po pierwsze nie udźwignie tych nowszych, lepszych gier. A po drugie, zdecydowanie przydałoby się szybsze łącze. No i oczywiście dodatkowy sprzęt, typu słuchawki, mikrofon itp.

A Wy co o tym sądzicie? Wiem, że ani nie wiecie jak wyglądam ani jak brzmię(większość) ale czy warto?

A w sumie dupa. Nie pytam się Was czy warto, bo wiem, że warto. I wiem, że w końcu mi się uda. Nie jutro, nie za tydzień, a nawet i nie za miesiąc. Niech dojście do tego zajmie mi pół roku czy rok, ale wiem, że w końcu mi się uda. Dlatego proszę o odrobinę wsparcia, bo na pewno się przyda, buzi :*

Skomentuj

