A za oknem jesień…

To już jutro… 23 września, pierwszy dzień jesieni, damn it!

Wcale się nie cieszę… a ludziom nigdy nie dogodzi. Mnie też, chociaż wcale nie jestem taka trudna do ogarnięcia. Ale należę do tych osób, które już przygotowują się do zimowego snu, już są coraz bardziej ospałe, coraz gorzej nastawione do świata, ehh.

Żartowałam, nie tym razem! No bo dlaczego pora roku ma na nas jakkolwiek wpływać, w negatywny sposób. Nawet taka szaro-bura jesień(chyba, że się coś zmieni). Łapie mnie przeziębienie. To akurat fajne nie jest. I żebym jeszcze nie wiem, latała po dworze półnaga czy coś. Nieee. Siostra jest chora i rozsiewa zarazki po całym domu. #corobićjakżyć? Łykam rutinoscorbin, wypić jakieś wapno trza będzie, żeby coś wspomóc organizm. Nie chcę być chora. Ja wiem, że wtedy L4 i błoga przerwa w pracy, ale jakim kosztem? Leżeniem w łóżku, obłożona kilogramami pierzyn, a w koło setki zużytych chusteczek, bleee. Chyba jednak wolę być zdrowa.

O to mini poradnik na to co można robić w jesienne wieczory, według Nieznajomej:
– graj
– oglądaj seriale/filmy
– czytaj książki
– znajdź sobie inne ciekawe zajęcie

Krótko zwięźle i na temat ;) Wybaczcie, mam dziś dziwny humor. Ale nie kłamałam. Ja oprócz takich oczywistych rzeczy jak chodzenie do pracy, obmyślanie planu zabrania się za pracę licencjacką i studiowania, będę swój wolny czas zapychać właśnie tymi cudownymi rzeczami.
Jeśli chodzi o gry to mam do zakończenia póki co 3 tytuły. Resident Evil 4, The Chronicles of Riddick Escape From Butcher Bay i Assault On Dark Athena oraz Resident Evil 6! To póki co, bo mam je zaczęte, albo skończone tylko idę inną postacią jak w przypadku Residenta 4. A co do gier, w które chciałabym zabrać, a mam do nadrobienia tyyyle tytułów, że aż głowa boli, to między innymi:
– Assassin’s Creed 3
– Crysis 3
– Far Cry 3
– Lost Planet 3
– Dead Rising 3
– Watch Dogs
– Middle-Earth: Shadow of Mordor
– Resident Evil 5
– Resident Evil: Revelations i jeszcze wiele wiele innych pewnie, ale nie pamiętam.

A jeśli macie jakieś w gry godne polecenia, to tam na samym dole w komentarzach piiiiiszcie!

Seriale i filmy. Tutaj to już w ogóle jest cyrk na kółkach. Bo jest tyle seriali, które chciałabym obejrzeć, a nie wiem skąd bym miała wziąć na to czas. No ale, powoli, sukcesywnie, jakoś damy radę. Oto lista seriali:
– Buffy: The Vampire Slayer – tutaj muszę dokończyć, bo zaprzestałam chyba na 5 sezonie
– Angel – lubię Aniołka, to trzeba obejrzeć
– Veronica Mars – wczoraj oglądałam film z 2014, podobał się, więc serial trzeba sobie przypomnieć
– Doctor Who – no ten nowy sezon oglądać zaczęłam, ale chcę sobie nadrobić odcinki wcześniejsze
– Arrow – wiem, że większość tego serialu nie chwali, ale jakoś mnie zainteresował
– True Blood – god damn it! Nie wiem jak mogłam zaniedbać mojego Erica :(
– The Walking Dead, Supernatural – trzeba czekać do października, ale to już tak blisko!
– Pretty Little Liars – chociaż chyba żaden z dotychczasowych seriali tak mnie nie wkurzał, to mimo wszystko nie mogę przestać go oglądać. Dodatkowo te przerwy, które robią co 10 odcinków na pół roku. GRRR. Czekamy do grudnia, damy radę.

Filmy, no tutaj skupię się na nowościach głównie, bo jakby ktosik nie wiedział/nie pamiętał to skrobnęłam już dawno temu jakie filmy must have do obejrzenia. A więc:
Na Skraju Jutra
Strażnicy Galaktyki!
Gwiazd Naszych Wina
Jak Wytresować Smoka 2
Sąsiedzi
Godzilla
Lucy!
Dawca Pamięci
Sin City 2: Damulka Warta Grzechu
Pod Mocnym aniołem
Niezniszczalni 3
Wielki Gatsby
Step Up All In

Wiem, że jest jeszcze mnóstwo innych, wielkich, genialnych filmów, ale to jest moja subiektywna lista i większość pewnie już je z Was widziała, ja nie, więc proszę mi tu nie spoilerować w komentarzach za bardzo, no i oczywiście jak Wy macie do polecenia filmy, tudzież seriale to tam w dole piszcie ;)

Książek nie będzie wiele, dlatego, że mało teraz siedzę w temacie. Tutaj głównie chcę Was już poprosić o polecenie kilku dobrych książek, mogą być długie, mogą krótkie, to nie ma znaczenia. Mogą być horrory, kryminały, thrillery, fantasy, detektywistyczne, dowolność, oprócz jakichś typowych ckliwych, czy dramatycznych, brrr.
– World War Z
– Cykl Kroniki Wampirów, pomijając część pierwszą bo czytałam
– Grey’a raz jeszcze
– Błękitnokrwiści – dokończyć serię
– Carrie
– Miecz Prawdy – za tą sagę, że mnie jeszcze mój Tatuś nie zabił, to aż dziwne. Na półce stoi cała saga, a ja nie mam czasu dokończyć :( ale wiecie, na swoją obronę mam to, że nie lubię jak w książce są tysiące wątków, 15 postaci i jeszcze jak bohaterom dzieje się duża krzywda. Wiem, głupie.

Ode mnie tyle. Raz jeszcze zachęcam to podawania swoich tytułów gier, seriali, filmów i książek. Bardzo mnie przede wszystkim ciekawi co Wy oglądacie, czytacie i jakie gry Was interesują.
I oczywiście przypominam, że jeśli podobał Ci wpis to zostaw coś po sobie, a jeśli masz zamiar udostępnić to z #psychoword tym hashtagiem. Buziaki i życzę udanego tygodnia :*

4 uwagi do wpisu “A za oknem jesień…

  1. #VeronicaMars – klasyk z czasów gimazjalnych i nawet film go nie zepsuł
    #TheWalkingDead – raz na wozie raz pod nim, bo coraz częściej mam mieszane uczucia, to postapokaliptyczna drama wciąż trzyma w napięciu.- byle do przyszłego tygodnia, czy jakość tak:)
    #PLL jak weszłam od drugiego sezonu i do czwartego z trudem przeżyłam, to tego lata poszłam na odwyk i jak wrócę to od pre-wiosennej emisji – z całego serialu fascynuje mnie Spencer:)

    #StepUpAllIn – też muszę obejrzeć:) Kocham całą serię, a właściwie, jej muzykę, nie jest wymagająca, ale oddaje ducha Ameryki:)

    Lubię to

Skomentuj

