Jestem homoseksualistą, muszę umrzeć…

Wszystkim homofobom od razu mówię papa.

Jak już na pewno zdążyliście zauważyć, jestem przeciwniczką homofobii. W ogóle jakichkolwiek form dyskryminacji. Szlag mnie trafia i każdego takiego ludzia bym zapoznała z dekapitacją, czy coś. Dla mnie każdy jest równy, bo jeśli jesteś miły dla mnie, to ja jestem dla Ciebie. Ale nie radzę ci ze mną zadzierać ;)

Dziś poruszymy dwa tematy, które są trudne, bardzo trudne. Mało kto o nich mówi, chyba, że stanie się jakaś tragedia. Wteeeeedy to wszyyyyscy! Wszyscy są znawcami, wszyscy wszystko wiedzą i każdy jest najmądrzejszy. Może ktoś się domyśli czego dotyczyć będzie dzisiejszy wpis, a może nie. Chociaż było o tym głośno wszędzie. Od wp, onet, po super expres i fakt.

Samobójstwo, człowiek jest takim durnym i egoistycznym człowiekiem, że odbiera sobie życie, zostawiając rodzinę i bliskich w rozpaczy. Jest mu tak źle i ciężko, że w dupie ma to, że jego już nie będzie, ale zostaną ludzie, którzy go kochali, którym będzie go brakować i zanim te rany po stracie się zabliźnią minie wiele, wiele lat. Wiem co mówię. Sama miałam takie myśli i wiecie co? Nie mogłam być większą idiotką, nie mówiąc już o ignorancji i egoizmie. I wiem, że człowiek wtedy ma w głowie jedno, szczególnie jak jest tego pewny. Skończyć to cierpienie. Jedynym ratunkiem dla takiej osoby, to zacząć myśleć o pozytywach, o rodzinie, o najbliższych… Zawsze i wszędzie znajdzie się jakiś choćby malutki element, który wystarczy by na tym zaważyć. A najgorzej, jeśli znajdziesz drugą, równie lub bardziej popierdoloną osobę, która cie będzie do tego namawiać. To jest najgorsza kombinacja. Spotkają się takie barany i chodź, odbierzemy sobie życie, będzie fajnie. JA PIERDOLE!!!!!!!!!!!

Powiedzcie mi, pomijając jakieś rodzinne tragedie, ciężkie choroby, jakie powody do odebrania sobie życia może mieć 17-latka? Złamany paznokieć? Chłopak ją rzucił? Śmieją się z niej? A nie, ja wam powiem, dlatego że jest lesbijką, tudzież biseksualna. KURWA!! Wiecie co? Ja naprawdę staram się być, hmm, nie tyle tolerancyjna, tylko próbuję rozumieć, zrozumieć, myśleć, analizować! Ale ni w ząb nie mogę pojąć, raz, samego aktu samobójstwa, a dwa, powodu dla którego to robisz.

Masz 17 lat, jesteś młodą dziewczyną, jesteś w 2 liceum, za rok masz maturę, a później studia. Najpiękniejszy okres w Twoim życiu. Tak mówią, a ja to potwierdzam. Zaczynasz myśleć, zaczynasz zdawać sobie sprawę, że podoba Ci się płeć przeciwna. Może coś nawet robisz w tym kierunku. I co najlepsze, nie wstydzisz się tego, mówisz o tym prawie całkiem publicznie. No bo jeśli się nie mylę, to ask.fm to nawet bardziej niż bardzo publiczny portal. No pomyśli teraz, jak trzeba mieć nie po kolei w głowie, żeby mówić na około o swojej orientacji, a później marudzić, że o tobie gadają? Jak?! Płakać, rozpaczać, jezus maria ;(((((

„Zabijemy się, chodź, no choodź. Już nie będą się z nas śmiać, będziemy biegać za rączki po łące i skakać po chmurkach. Chooodź.”

Kolejna sprawa, pierdolnięci rodzice. Rozumiem wszystko, no prawie, bo jeszcze taka mądra super nie jestem. Wytłumaczcie mi, dowiadujecie się, że wasze dziecko jest homoseksualne, więc co robicie? Idziecie do psychiatry, bo nie możecie sobie z tym poradzić, bierzecie prochy. Bo to koniec świata! Matko różowa, wasze dziecko nie będzie mieć ślubu, nie będzie mieć dzieci, w ogóle jest chore, musicie się leczyć, trudne spraaawy.

AKCEPTACJA

Twoje dziecko nie wybiera tego jakie jest, przykro mi, cokolwiek żeś się naczytał, w biblii czy nasłuchał tego co ksiądz na ambonie pieprzył – TO NIE JEST PRAWDĄ. I na pewno nie jest Ci z tym łatwo. Ale to jest TWOJE dziecko, kochasz je bezwarunkowo, a przynajmniej powinieneś. To właśnie od Ciebie jako pierwszego dziecko oczekuje akceptacji, bliskości, zrozumienia. Aleeee nieeeee, aleee nieeeee! Najlepiej zgnoić, wyzwać, zabronić widywania się z taki osobami, karać. A później pluć sobie w brodę, że ci dziecko nie żyje. Które notabene zabiło się tak czy siak ze zjebanego powodu. Tylko gdzie Ty byłeś, żeby może temu zapobiec? Faszerowałeś się prochami.

ZDOBYWCĄ PIERWSZEJ NAGRODY W HISTORII BLOGA PSYCHOWORD JEST
S U P E R   R O D Z I C

Kochani, życie jest piękne… raz jest gorzej, raz jest lepiej, ale jest piękne. Cokolwiek by się nie działo, nie myśl inaczej #życiejestpiękne


Chciałabym oczywiście byście powiedzieli mi co Wy sądzicie na tematy samobójstwa. Tam na dole, w komentarzach, albo na facebook’u. Przypominam również o tagu #psychoword kiedy udostępniacie tekst na fejsie ^^

2 uwagi do wpisu “Jestem homoseksualistą, muszę umrzeć…

Skomentuj

