#muzyczny poranek – poniedziałek, 20 października

Pierwszy tekst z cyklu #muzycznyporanek!

Dzisiaj pojawi się kilka utworów, które nie są jakimiś nowościami, ale nie są też jakimiś typowymi starociami sprzed 10-20 lat. Tak się złożyło, że mój gust muzyczny nie wyrobił sobie ucha na jakiś konkretny gatunek, słucham wszystkiego co wpadnie mi do niego wpadnie(ucha w sensie). Teraz i Wy będziecie mogli posłuchać sobie tego, czego słucham ja, kiedy tylko mogę, a muzyki słucham niemal ciągle.

♦ Na pierwszy ogień idzie jedna z moich ulubionych wokalistek – Jessie J. Utwór ten mnie sobą oczarował, teledysk również, ale najbardziej sama Jessie. Ma genialny głos, a na żywo wolę ją nawet słuchać częściej niż studyjne wykonania.

♦ No to teraz mała sensacja. Oczywiście dla tych, którzy ich nigdy nie widzieli. A jeśli po tym kawałku Wam się spodobają, a jest na co patrzeć moje drogie Panie, to zachęcam do zapoznania się z resztą ich repertuaru. Tutaj akurat mamy piosenkę śpiewaną wraz z THE HARDKISS, akurat stosunkowo nowa, ale świetna.
P.S. To naprawdę zabawne jak faceci na szpilkach poruszają się lepiej niż kobiety, nie mówiąc już o tańcu.

♦ Dobra, teraz takie moje małe guilty pleasure :D Ktoś całkiem niedawno mi o tym kawałku przypomniał i słucham go teraz w zasadzie po kilka razy dziennie. Ehh, tylko się nie śmiejcie no. Kawałek serio fajny.

♦ Tego kawałka nie słyszałam taak długo, ale gdzieś na niego natrafiłam w czeluściach yt i znów wpadł w moje łaski. Akon i Eminem. Całkiem dobre połączenie.

♦ Utwór ten jest genialny, piękny bym nawet powiedziała. Nabrał jednak dla mnie szczególnego znaczenia dopiero po obejrzeniu filmu The Fault in Our Stars. No to mus, żeby go znać. Tym bardziej, że to nie nowość. Teledysk? Mistrzostwo.

♦ Na koniec utwór z trailer’a z gry Metal Gear Solid V. Pomijając już fakt, że Mike Oldfield to genialny artysta, ta piosenka naprawdę pasuje genialnie do tej gry.

I to by było dziś na tyle, mam nadzieję, że Wam się spodobają. A znać dajcie w komentarzach!
Miłego dnia!


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, że już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)

2 uwagi do wpisu “#muzyczny poranek – poniedziałek, 20 października

    • U mnie nigdy nie jest prosto, nudno i podobnie :) Chociaż jeśli będzie to stanowiło jakiś większy problem, to będę się starała wstawiać bardziej zbliżone gatunkowo i nastrojowo kawałki :) Zobaczymy ;)

      Lubię to

Skomentuj

