#muzycznyporanek – wtorek, 21 października

Dzisiaj będzie spokojniej, bardziej nastrojowo. Wczorajszy komentarz, jedyny zresztą(smuteczek), który i tak mnie zresztą cholernie cieszy, dał mi nieco do myślenia i postanowiłam od czasu do czasu robić takie misz-masze muzyczne lub bardziej tematyczne zestawienia. Dziś będzie soundtrackowo.

♦ Absolutny numer jeden.

 

♦ Absolutny numer dwa. A w zasadzie połączone 3 z 4 najlepszych utworów z tego filmu.

 

♦ Jeśli ktoś tego filmu nie oglądał, to… niech lepiej obejrzy!

 

♦ Ktoś może filmu nie lubić, ktoś może gadać, że jest zjebany. Ale soundtracku proszę nie ruszać!

 

♦ O mało, a bym zapomniała o prawie najważniejszych utworze z tego zestawienia.

 

♦ I na koniec do jednego z moich ukochanych filmów.

 

Na dziś tyle z mojej strony. Mam nadzieję, że będzie Wam się podobało.
Jeśli chodzi o soundtracki, to zwracam ogromną wagę co do muzyki w filmach.
Więc od razu z góry mówię, że filmowa muzyka jeszcze się pojawi.
Miłego słuchania! I życzę Wam udanego dnia ;)


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)

Skomentuj

