#muzycznyporanek – środa, 22 października

Środek tygodnia. Już coraz bliżej weekendu. Ja mam zjazd, ale Ci co mają wolne mają lepiej, za to współczuję tym, co muszą iść do pracy. Dzisiejsze kawałki niech będą więc taką formą oderwania od tych pesymistycznych myśli!

♦ Pierwszy na liście kawałek, który mnie sobą totalnie kupił! Katuje od wczoraj :( jak ją słyszę od razu chce mi się tańczyć ;)

 

♦ Lubię tą piosenkę. Mega pozytywna. Zajebiście zawsze bawię się oglądając teledysk ;)

 

♦ Tutaj totalnie odpływam. Często słyszę ją w pracy i się bujam na krześle :D

 

♦ Klubowa, typowo taneczna. Pozytywna!

 

♦ Eddie Murphy moim królem <3 Zanim dowiedziałam się, że to jego piosenka zdążyłam przesłuchać z 3 covery/remixy tej piosenki. Ale tylko on mógł wymyślić coś tak zajebistego ^^

 

A teraz tak z poza listy. Strzeliłam sobie fejspalma jak tylko zdałam sobie sprawę, że nie umieściłam tego utworu we wczorajszym zestawieniu. W końcu chodzi o soundtrack. Z pięknego filmu. A muzykę stworzył Polak. Uważam, że każdy kto tego filmu nie widział musi się z nim zapoznać, a każdy kto nie słyszał nigdy tego utworu, musi go usłyszeć. Polecam oczywiście caały soundtrack!

 

Oczywiście życzę miłego słuchania i udanego dnia! ;)


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)

Skomentuj

