#muzycznyporanek – czwartek, 23 października

W taki deszczowy dzień najlepiej zostać w domu, wsunąć się pod kołderkę z jakąś dobrą książką(albo grać w Wiedźmina), a obok na stoliczku obowiązkowo ciepła herbatka z cytrynką i miodem albo kakao. Dla tych, co mogą sobie pozwolić na taki komfort i dla tych, którzy muszą siedzieć w pracy czy szkole czy na zajęciach mam zestaw, który nam ten czas umili. Zaczynamy!

♦ Jessie J po raz kolejny. Świetny kawałek, energetyczny, a w końcu tej energii nam potrzeba.

 

♦ Nie przesadzę jeśli powiem, że współcześnie jeden z najbardziej kultowych kawałków, wybijający ten zespół na wyżyny popularności.

 

♦ Jeśli ktoś taką muzykę lubi, a nawet jeśli nie, to ten kawałek w takie dni powinien dać nam takiego kopa energii, że starczy nawet na drugi dzień.

 

♦ Chris Brown to może kontrowersyjny piosenkarz, ale parę kawałków mu się udało. Między innymi ten. Cóż innego ma nas podbudować jak nie tekst o pięknych ludziach. Jesteśmy piękni!(no może z małymi wyjątkami)

 

♦ Oglądać mistrzostwa świata w piłce siatkowej i nie wiedzieć kto stoi za hymnem. Tak to ja, Gabi. Co najlepsze całą piosenkę usłyszałam dopiero kilka dni temu w radiu i siostra mnie uświadomiła, że to przecież hymn mistrzostw. Aha ok. To macie, bardzo fajna.

 

♦ I na koniec śliczna piosenka Beyonce do bajki Epic, wdzięcznie nazwana przez naszych tłumaczy tytułów „Tajemnica Zielonego Królestwa”, bajka nie piosenka…

 

Miłego słuchania! I udanego dnia życzę!

P.S. I przypominam o dawaniu hashtaga #psychoword, kiedy udostępniacie jakiś mój tekst ;) Nie prosiłabym o to, gdybyście tego nie robili, a naprawdę sprawia mi to ogromną przyjemność i chciałabym wiedzieć, kto pomaga mi w promowaniu bloga i komu się te teksty podobają :)


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)

Skomentuj

