#muzycznyporanek – poniedziałek, 3 listopada

Pierwszy dzień tygodnia. Pierwszy dzień w pracy po tygodniowej przerwie. Pierwszy raz od paru dni mogę swobodnie ruszać kciukiem. Jak zawsze są plusy i minusy. Ale najważniejszym plusem jest? No co? Wróciłam ;) Dzień dobry wszystkim i zapraszam na zajebiście dobrą listę piosenek! Dzisiaj poranek z Nightwish’em!

♦ Piękny, piękny, piękny kawałek. Jakie to zajebiste, że mogę wrzucić tu kawałek śpiewany na żywo i śmiało możecie go słuchać zamiast studyjnej wersji.

 

♦ Niebezpieczne dla mnie jest słuchanie tego kawałka w aucie. Także uważajcie jeśli ktoś lubi takie klimaty.

 

♦ Baju baj bjutiful

 

♦ Teledysk pochodzi z koncertu. Tak zajebistego, że oglądałam go już chyba z 10 razy.

 

♦ I ostatni już naghtwishowy kawałek i najdłuższy, ale za to genialny!

 

I żeby nie było tak monotonnie zespołowo-gatunkowo to wrzucam jeszcze jeden kawałek. Jedna z najbardziej pozytywnych piosenek jakie znam, o!

 

Miłego słuchania i udanego dnia! ;)


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)

Skomentuj

