#muzycznyporanek – środa, 5 listopada

Hej, cześć, witam i o zdrowie pytam! No właśnie, jak tam zdrówko u Was? U mnie na razie całkiem w porządku :) Dzisiaj będzie dubstepowo/drum’n’basowo.

♦ Kocham to!

♦ Pierwszy raz słuchałam tego utworu na słuchawkach. Dobrych słuchawkach. Rozbolała mnie głowa.

♦ Ed Solo moim mistrzem. To jeden z pierwszych utworów dubstepowych jaki usłyszałam. Bodajże drugi. I zakochałam się przez to w tym gatunku muzycznym i uważam, że to jeden z najlepszych kawałków z tego gatunku.

♦ Drugi w kolejności najlepszy kawałek z tego gatunku. Co więcej, wokal! Uwielbiam wokale w dubstepie, ale musi to być coś właśnie w tym stylu.

♦ Z tym utworem kojarzy mi się mój pierwszy rok studiowania w CK. Esti love <3

♦ Po prostu, jeden z ulubionych.

♦ Absolutny numer jeden *_* (a i wiem, że sobie gada na końcu, ale teledysk to must have do obejrzenia)

Na dziś to tyle. Mam nadzieję, że te kawałki Wam się spodobają, bo są naprawdę bliskie memu serduszku. Miłego słuchania :*


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)

Skomentuj

