#muzycznyporanek – piątek, 7 listopada

Jeszcze tylko 7,5h, jeszcze tyyylko 7,5h. Z doświadczenia wiem, że tak wyliczanie sobie czasu, który pozostał nam do końca czegoś: pracy, szkoły, jest bez sensu. Już lepiej się czymś zająć. Ja na przykład piszę bloga albo blogi czytam albo oglądam Grabe, bo w nocy nie mam jak tego robić na live. Ty mój drogi masz jeszcze łatwiej, bo możesz sobie słuchać teraz dobrych piosenek, które są tam na dole i czytać mojego bloga. Trochę już tekstów naskrobałam, więc coś tam tego czasu Ci to zajmie. No to do dzieła.

♦ Era. Jak nie znasz to wyjdź. Nie no żartowałam, zostań i poznaj!

 

♦ The Mass! Jak wyszła płyta tego zespołu, to ta piosenka tak mi wpadła w ucho, że słuchałam jej bez przerwy przez półtorej godziny. Miałam może z 11-12 lat.

 

♦ Enya. Jak ktoś oglądał LOTRa to na pewno zna, a przynajmniej kojarzy.

 

♦ Wild Child. I płyniesz…

 

♦ Enigma. Kolejny zespół z kategorii New Age. I dodatkowo coś dla małych zboczusiów, bo gdzieś tam chyba nawet pojawiają się nawet cycki :O

 

♦ Moja wina, moja bardzo wielka wina.

 

Zostawmy już New Age. Teraz kawałek, o którym zapomniałam wczoraj w zestawieniu i gdyby nie pewien młody mężczyzna, to bym o nim całkiem zapomniała. A tak to proszę, wrzucam!

 

Miłego słuchania! :*
Udostępniając dawaj hasztag #psychoword. Będę wdzięczna ;)


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)

4 uwagi do wpisu “#muzycznyporanek – piątek, 7 listopada

Skomentuj

