#muzycznyporanek – czwartek, 13 listopada

Witam Bąble ;) Dziś spóźniłam się do pracy, aż 6 minut. Szok, niedowierzanie. Szczególnie, że między moim domem, a moim miejscem pracy jest jakieś 3 minuty. No bywa. Dla własnego pocieszenia, ale przede wszystkim dla Was – kolejne zajebiste zestawienie!

♦ Justin Timberlake, początki jego kariery solowej.

 

♦ James Arthur, młody chłopak. Wygrał jakiś tam brytyjski program muzyczny, x-factor bodajże. I przynajmniej słusznie. Kiedyś katowałam z siostrą.

 

♦ Robin Thicke i Jessie J, czego chcieć więcej.

 

♦ Lana Del Rey, aż dziwne, że pojawia się dopiero pierwszy raz. Ale to się zmieni.

 

♦ Michael Jackson, już pośmiertnie wydany teledysk. Tańczy Sofia Boutella. Możecie kojarzyć ją głównie z dawnych reklam Nike albo z filmu z StreetDance 2.

 

I jak zwykle bonusowo, kawałek, który już wrzucałam w oryginale, ale tu jest remix i równie genialny.

 

Życzę miłego słuchania, udanego dnia i buziaki ;)


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

