Ciężki orzech do zgryzenia – czyli wybieramy czapkę za zimę

Zima zbliża się wielkimi krokami. I nie chodzi mi o to, że zaraz będzie śnieg, tylko po prostu robi się coraz zimniej. Nie wiem ile osób ma tak jak ja, że jak wyjdzie na dwór i wieje zimny, przecinający wiatr, to wystarczy 10-15min spaceru i chce ci eksplodować głowa od bólu uszu, ale pewnie sporo.

I po to jestem właśnie ja. Wspólnie wybierzemy dla siebie czapkę, żeby uszka nam nie uschły. Wybrałam chyba ze 30, ale jeszcze zrobiłam przesiew i finalnie jest tylko 16. Wybór jest naprawdę ogromny, nawet się nie spodziewałam. I dlatego właśnie w tym roku zdecyduje się chyba kupić czapę przez internet, bo tu u mnie w sklepach to taka bieda, że masakra. Z tym, że kurde fajnie jest założyć i wiedzieć jak się wygląda. Tak źle i tak niedobrze.
Wszystkie zdjęcia pobrane są ze strony www.zalando.pl. Wybrałam czapki stąd, bo był najlepszy wybór i nawet przystępne ceny. Jeśli klikniecie na którąś z czapeczek, przeniesie Was na stronę zalando. Uznałam, że tak po prostu będzie łatwiej i przystępniej.

ANNA FIELD BELMONDO BICKLEY+MITCHELL BICKLEY+MITCHELL1 CHILLOUTS JOAN CHILLOUTS JOAN1 DOROTHY PERKINS ESPRIT EVEN&ODD MINT&BERRY NEFF CUPCAKE UROCZA! SISLEY SUPERDRY TOMMY HILFIGER FARIKA TOPSHOP

Jak widzicie sami, całkiem spory wybór, każda inna, każda fajna.
Moje wybory to: Anna Field, Mint&Berry, Topshop, SuperDry, Esprit no i Tommy Hilfiger. One też wyglądają na najcieplejsze, prawda? No właśnie. Pewnie się zastanawiacie co tam robi ta śmieszna czapeczka wyglądająca jak ciastko. No cóż, jest zajebista. Nie chodziłabym w niej jednak na co dzień, ale od czasu do czasu, czemu nie ;)

Teraz Wasza kolej. Możecie w komentarzach podawać
swoje propozycje, która z tych wybranych przeze mnie
Wam się podoba. Dajecie!


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

