#muzycznyporanek – piątek, 14 listopada

Doczekałam się i każdy inny ludź ostatniego dnia tygodnia. Nie mogłam się już też doczekać tego poranka, żeby nakarmić Was kolejnymi piosenkami/utworami, które coś dla mnie w życiu znaczą. Jedne mniej, drugie jeszcze mniej, a inne dużo, reszta zaś uważana jest dla mnie za must listen, bo są dla mnie niemal całym życiem. No to jadziem z koksem ;)

♦ Pierwsza piosenka Lany, którą usłyszałam i absolutnie się w niej zakochałam. W piosence, nie w Lanie.

 

♦ Madonna. Ta kobieta starzeje się tak powoli. Pinionszki!

 

♦ Beyonce i Shakira *_*

 

♦ Piosenka z Supernatural. Niżej wrzucę filmik ze sceną, gdzie leci ten kawałek – zajebista!

 

♦ Wspomnienia, wspomnienia, wspomnienia. A poza tym świetny kawałek.

 

♦ Na koniec coś spokojnego, pięknego.

 

Obiecana scena z Supernatural!

 

Dziś na tyle Bąble moje ;) Miłego dnia, udanego weekendu :*
I oczywiście radości ze słuchania ;)


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

