#muzycznyporanek – wtorek, 18 listopada

Czas zapieprza jak napisdowany. Wystarczy, że na chwilę stracisz czujność, a już minął tydzień albo dwa. Serio, dopiero zaczynał się rok szkolny, a zwracam na to uwagę, ze względu na to, że siostra jeszcze popyla do liceum. No i zaczął się rok akademicki, a to już moja broszka. Hej, a już minęła połowa listopada. Szok. A o to przed Wami kolejne zestawienie!

♦ Adele! Jej tu jeszcze nie było, a lubię ją.

 

♦ Adele i Skyfall.

 

♦ Ruhanna(nie to nie literówka) i jej diamenty.

 

♦ Alexis Jordan. Siostra przypomniała mi o tej piosence przedwczoraj. Lubię!

 

♦ Boski Enrike! Nie mogłam się przekonać do tej piosenki, ale jednak uznałam, że mi się podoba.

 

I bonusowo Cascada :D Wiecie czemu?
Bo przypomniała mi, jak bardzo mam ochotę potańczyć.
A tu gdzie mieszkam nie ma gdzie! Pod tym względem brak mi dziennych studiów.

 

Miłego dnia i słuchania Bąble :*


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

