#muzycznyporanek – środa, 19 listopada

Dzieńdoberek ;) Jakaż szczęśliwa ma dusza, że ktoś w końcu odezwał się, że playlista mogłaby być bardziej w jego guście. Pomijam fakt, że to kolega, bo tutaj liczy się po prostu jako czytelnik. Wy gamonie jak chcecie siedzieć cicho, to nie róbcie tego. Bo warto. Mówiłam, że jak ktoś chce, to może napisać w komentarzu, czy na fp, o jakimś konkretnym gatunku muzycznym, albo konkretnych piosenkach. Jestem tu dla Was.

 

♦ Nosia.

 

♦ Chase & Status ft. Plan B

 

♦ Chase & Status

 

♦ Chase & Status ft. Delilah

 

♦ Prodigy (Nosia Remix)

 

♦ DeadMau5 (Dillon Francis Remix)

 

♦ Black Sun Empire & Nosia

 

♦ First State ft. Sarah Howells

 

♦ KDrew (SirensCeol Remix)

 

♦ Krizz Kaliko

 

♦ Krizz Kaliko

 

No mam nadzieję, że się Wam spodoba, a szczególnie jednemu panu :D
Miłego słuchania i udanego dnia :*


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

