#muzycznyporanek – 20 listopada, czwartek

Witam! Miałam dzisiaj taki świetny sen, aleee taki super. Aż tak zajebisty, że choć zaczął dzwonić budzik, to tak się broniłam podświadomie, że w śnie ten budzik słyszałam, ale nie chciałam się do końca obudzić. Niestety, praca wygrała. I pozdrawiam moje koty :*

♦ Na pierwszy ogień idzie dziś nowość polskiej sceny muzycznej. Tak tak, Cleo & Donatan. Podoba mi się.

 

♦ Bastille. Też całkiem nowa piosenka, całkiem całkiem.

 

♦ The Script. Możecie ich pamiętać z piosenki ft. will.i.am Hall of Fame

 

♦ Lindsey Stirling. Ten utwór ma chyba promować grę Dragon Age Inkwizycja, ale mogę się mylić. W każdym razie świetny ;)

 

♦ Raz jeszcze Lindsey Stirling. Myślę, że każdy powinien ją poznać, bo jest to diablo zdolna dziewczyna!

 

♦ Favright ft. Cassandra Kay (SirensCeol Remix)

 

Na dziś to tyle ode mnie Kochani.
Miłego słuchania i udanego dnia :*


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

