#muzycznyporanek – poniedziałek, 24 listopada

Witam po weekendzie. Ja byłam na zjeździe. Było całkiem oki. Wybajerowałam promotora, jest git. A Wy co robiliście? Impreza, czy w domku pod kołderką przy filmie, czy praca? Tak czy siak mamy nowy tydzień, nowe zestawienie muzyczne. Zaczynamy!

♦ Rihanna z parasolem…

 

♦ Florence + The Machine

 

♦ Florence + The Machine, piosenka z Królewny Śnieżki i Łowcy :D

 

♦ Demi Lovato

 

♦ Bastille

 

♦ I bonusowo Benny Benassi ^^

 

No Bąble moje miłego dnia, udanego weekendu. Przede wszystkim produktywnego!
I oczywiście radości ze słuchania ;)


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

