#muzycznyporanek – wtorek, 25 listopada

Jestem chora. To znaczy w sumie bardziej przeziębiona. Rzuciło mi się na nosek. Wiecie, jak macie od około 2 tygodni ciągle zatkany albo mocno przytkany nos, to nie jest to fajne. Ale jakoś daję radę i jedziems dalej. W dzisiejszym zestawieniu znów same zajebistości!

♦ To pierwszy ich duet, udany.

 

♦ A to drugi i udany jeszcze bardziej. Kating!

 

♦ Ma talent chłopaczek no. I obczajcie teledysk, ta laska co tańczy, łojojoj bosko!

 

♦ Kolejny raz Calvin Harris tym razem z Florence Welch.

 

♦ David Guetta

 

I bonusowo dziś Taylor Swift ;)

 

Dziś Calvinowo Harrisowo ^^ nawet nie wiedziałam, że wyjdzie takie zestawienie :D
A Wam życzę miłego wtorkowego dnia i umilania go sobie fajną muzyczną ;)


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

