#muzycznyporanek – wtorek, 2 grudnia

I jak Wam się podobały wczorajsze kawałki? Zajebiste, nie? Wiem, ma się ten gust. A jeszcze mam kilka w zanadrzu, więc spokojnie, jeszcze tego typu muzyka nie raz się pojawi. Dziś jednak znów klimatycznie, a wręcz filmowo, bo zapraszam Was na odsłuchanie megafajnych utworów i piosenek ze świetnych filmów, tudzież seriali.

♦ Przy okazji wrzucania soundtracków w jednym zestawieniu nie mogłam znaleźć tego utworu. Jakaż ja byłam głupia, no ale, każdemu się czasem zdarza ^^

♦ Brokedown Palace. Jeśli jeszcze nie widzieliście, proszę nadróbcie.

♦ Transformers.

♦ Król Artur. Od 5:29 zaczyna się fragment, do którego kiedyś kiedyś tańczyłam *__*

♦ Interstellar. Ile ludzi tyle opinii. Według mnie film genialny. A muzyka, no cóż, Hans Zimmer i wszystko jasne.

 

I bonusowo. The Amazing Spiderman 2

 

Dziś dawka naprawdę dobrej muzyki. Zresztą chłamu Wam nie daje nigdy.
Każdy utwór z tej listy ma w sobie coś co nie pozwala mi się od niego oderwać
i ja osobiście przenoszę się w jakiś inny świat słuchając ich.
Mam nadzieję, że Wam też się to uda.


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)

Skomentuj

