#muzycznyporanek – środa, 3 grudnia

Brak internetu i człowiek głupieje. A bloger płacze, bo nie ma jak dodać tekstu. Ale już mam i dziś przed Wami kolejne super zestawienie. POPowo dziś i bardzo fajne kawałki.

♦ Beyonce. Zauważyłam, że jest jej mało, ale przecież lubię ją soł macz.

 

 

♦ Shakira.

 

 

♦ Lady Gaga.

 

 

♦ Jessie J.

 

 

Wciąż namawiam Was do wrzucania w komentarze swoich ulubionych kawałków.
A Wam życzę spokojnej środy i radości ze słuchania :*


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

