#muzycznyporanek – wtorek, 9 grudnia

Wszyscy mówią, że poniedziałki są takie blee. Ja was próbuje tutaj podbudowywać cały czas, że hej, że przecież czas szybko leci, że tydzień zleci szybko, że uśmiechajmy się wszyscy i w ogóle. A w dupie. Mnie się już nie chce. Miałam sobie wziąć na dzisiaj wolne i co? Nico. Siedzę w pracy. A tak mi się nie chce. No ale, dzisiaj postarałam się o fajne, pozytywne utworki, co by się pocieszyć. No i Was.

♦ Jessie J ft. B.o.B
♦ Calvin Harris & Alesso ft. Hurts.
♦ David Guetta ft. Ne-Yo, Akon.
♦ Pitbull ft. Christina Aguilera.
♦ Jennifer Lopez ft. Pitbull.
Bonusowo!

Ej jak po tych utworach lub którymś jednym nie uśmiechnie wam się buźka
to znaczy, że coś z wami nie tak!
Udanego dnia Miśki :*


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
2 uwagi do wpisu “#muzycznyporanek – wtorek, 9 grudnia

Skomentuj

