#muzycznyporanek – czwartek, 11 grudnia

Czwartek, czwarteczek, czwartunio! A na jutro biorę sobie wolne, a co, stać mnie. Zbliża się koniec roku, a ja mam kilka postanowień. Nigdy nie miałam na poważnie żadnych postanowień noworocznych, jedynie czasie „rzuce fajki”, co jak wiadomo kufno z tego wychodziło. To jednak materiał na osobny wpis, a póki co specjalnie dla Was cudowny #muzycznyporanek.

♦ Steve Aoki – Fall Out Boy, Flux Pavilion

 

♦ Far East Movement, Sidney Samson.

 

♦ Diplo ft. Faustix & Imanos and Kai.

 

♦ Avicii ft. Skrillex.

 

Bonusowo.

 

Część z tych piosenek pochodzi ze Step Up All In.
Jestem w tym filmie zakochana jak i w całej serii.
Miłego dnia!


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

