#muzycznyporanek – piątek, 12 grudnia

Heeejo! Już piątek. Widzicie jak zleciało? Miałam rację w poniedziałek! Musicie się zacząć przyzwyczajać, że ja mam zawsze rację ;) A dziś znów będzie Step Up’owo.

♦ Lil Wayne, Big Sean.

 

♦ Steve Aoki, Chris Lake, Tujamo, Kid Ink.

 

♦ Bobby Brown.

 

♦ Zeds Dead.

 

♦ Yellow Claw Remix.

 

Bonusowo!

 

Jaram się soundtrackiem ze Step Up All In i już.
Koniec kropka.


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Skomentuj

