Czas wziąć sprawy w swoje ręce! czyli homoseksualizm jest wśród nas…

Homoseksualizm. Homofobia. Alienacja. Odrzucenie.

Ekspertem się nie nazwę, ale co nieco wiem. Troszkę zresztą już naskrobałam o stosunkach partnersko-partnerskich. Czemu tak mówię? No bo moje teksty odnośnie związków, czy seksu nie tyczą się tylko par hetero ale i homo. Ogólnie wszystkich, co kochają i są kochani. Przypominam wszystkim homofobom, którzy tu zawędrują, żeby spieprzali w podskokach.

Ej no serio, idźcie stąd.

Już? Nie ma was? To zajebiście.

Kto nie wie, gdzie mieszkam, to niech pogrzebie i się dowie, ale Ci co wiedzą na pewno się ze mną zgodzą, że moje city jest, hmm, jakby to zgrabnie ująć. Pojebane? Coś w tym stylu. Wróć, to nie miasto jest złe, tylko ludzie.

Pomijam już to, że wiem to z autopsji, to po prostu dużo widzę, obserwuję, poznaję, notuję. Niemal każdy, kto okazuje się inny, nieszablonowy, oryginalny = gorszy w oczach innych. I choć społeczeństwa są coraz bardziej otwarte, wyedukowane, to i tak w dalszym ciągu da się to zauważyć.

Przedwczoraj byłam świadkiem w tym mieście prawie niespotykanego zjawiska. Dwie dziewczyny szły za rękę. Nogi uciąć nie dam, ale podejrzewam, że były to po prostu przyjaciółki. Chciałabym jednak wiedzieć, a mogę to przewidzieć, że gdyby okazało się, że są razem i „świat”, by się o tym dowiedział to tak chętnie, by już za rękę nie szły. Dlaczego? Bo na 80% zostałyby zlinczowane. Lezzzzby!

Co więcej, kiedyś kiedy dziewczyny szły za rękę to nikt na to krzywo nie patrzył, bo one po prostu sobie tak szły, bff i te sprawy. Teraz jeśli ktokolwiek widzi dwie dziewczyny idące za rękę to już podejrzewa, że mogą być razem. Ja tak mam. Lepiej, chciałabym, że było tak, że one ze sobą są.

I nie wstydzą się, nie BOJĄ się tego pokazać.
Cholernie boli mnie, że wokół jest pełno osób, które nie są hetero, są biseksualne czy homoseksualne, ale siedzą w tej pieprzonej szafie, bo się boją, wstydzą. A nie ma chyba nic gorszego niż wstydzić się swojej orientacji. Wstydzić się tego kim się jest.

Marzę o tym, by nastał kiedyś taki dzień, że zjawisko dwóch dziewczyn czy dwóch chłopaków idących po ulicy za rękę nie będzie budziło zdziwienia, pogardy, oburzenia czy obrzydzenia. Chcę, by Ci ludzie mogli żyć normalnie, a nie musieli chować się po domach i nie móc się nigdzie pokazać razem, jako para. I nie chodzi o to, żeby teraz nagle każdy wyszedł z szafy i głosił wszem i wobec, że jest gejem czy lesbijką. Mnie wystarczyłoby, żeby zaczął od małych kroczków, czyli od rodziny czy najbliższych znajomych, przyjaciół.

Jeśli czyta to ktoś, kto nie miał do tej pory z kim o tym porozmawiać, to teraz masz. Możesz porozmawiać ze mną. Więc nie krępuj się. W zakładce kim jestem, masz podanego mojego maila, możesz też napisać na profilu prywatnym albo na fanpage. Drzwi stoją otworem.

§ Nie proszę o to często, ale tym razem to zrobię. Jeśli macie wśród swoich znajomych takie osoby albo czujecie, że gdzieś w waszym towarzystwie może taka osoba się znajdować podeślijcie tego linka. Udostępniajcie go! Bardzo mi zależy na tym, by do tych osób dotrzeć. Z góry dziękuję :)
2 uwagi do wpisu “Czas wziąć sprawy w swoje ręce! czyli homoseksualizm jest wśród nas…

  1. Porozsyłane po znajomych!
    Dobrze napisane, przynajmniej według mnie. Ogólnie mam wrażenie, że cały homofobizm bierze się nie z samego istniena homoseksualistów, ale z tego ich manifestowania własnej seksualności. Nikt nic by do nich nie miał, gdyby żyli sobie po cichutku, tak jak żyją pary heteroseksualne (a przynajmniej, na pewno mieliby mniej i szybciej przywykliby do tego, że „sa wśród nas”). Wychodzenie na ulice i krzyczenie wręcz o tym, że są homo tylko pogarsza ich sytuację. Nie można wpychać czegoś społeczeństwu na siłę. Tak jak napisałas, małymi kroczkami ;)

    Polubione przez 1 osoba

    • No mnie też razi po oczach to manifestowanie seksualności. Myślę, że minie sporo czasu zanim świat się unormuje w tej kwestii. Baby steps ;) A poza tym ciesze się, że podałaś dalej, bo jeśli ktoś się odważy do mnie napisać, to będzie mi cholernie miło :) także dzieny wielkie!

      Lubię to

Skomentuj

