#muzycznyporanek – poniedziałek, 22 grudnia

Dzień doberek ;) Dla wszystkich tych, którzy zabalowali w weekend(bo gdzieś mają post czy coś) to przypominam, że mamy poniedziałek. A w środę oczywiście Wigilia. Nie mogę się doczekać! Wiem, że Wy też. Co do dzisiejszego zestawienia to jednak rezygnuję już z świątecznych piosenek, bo Mamusia mi powiedziała, że ostatnie były do dupy. Nie wiem jednak jak Wam się podobały, bo siedzicie cicho. Zaczynamy!

♦ 30 Second to Mars.

 

♦ Tristania.

 

♦ Apocalyptica ft. Linda Sundlad.

 

♦ Nightwish.

 

Wiecie, że nie licząc Leto Spółka z o.o., to na takiej muzyce właśnie się wychowałam, między innymi.
I nigdy nie przestanę być rodzicom za to wdzięczna.
Miłego dnia :*


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
4 uwagi do wpisu “#muzycznyporanek – poniedziałek, 22 grudnia

  1. ja również wychowałem się na podobnej muzyce oczywiście oprócz marsów :)
    w dzieciństwie królował u mnie w domu rock i metal (Nightwish, Rammstein, Metallica, Bon Jovi) tendencja słuchania takiej muzyki utrzymała się u mnie do dziś, choć słucham bardzo różnej muzyki to szeroko pojęty metal i rock jest najbliższy memu sercu :)

    Lubię to

    • Ciesze się ;) ja nie wyobrażam sobie, żeby mnie rodzice katowali w dzieciństwie inną muzyką. I nie hejtuję, ani nie mam nic do ludzi co nie słuchają takiej muzyki, ale jeśli twierdzą, że jest do dupy, to znaczy, że nie mają tej muzyki wszczepionej, tak jak właśnie my :) Pozdrawiam i zapraszam jednocześnie, bo takiej muzyki jeszcze dużo dużo się na blogu będzie pojawiać :)

      Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

