2015!

Nie było podsumowującego wpisu, nie było wpisu 1 stycznia, nie było mnie jakiś czas. Przychodzi w życiu taki moment, że musisz się zatrzymać i pomyśleć. Mnie nadszedł i wolałam nie pisać, niż pisać byle jak i bądź co.

Jednakowoż rok 2014 się skończył, minęły dwa dni nowego roku, a kolejny trwa. Nie zaczynamy od nowa, nie mamy czystej kartki, czystego konta. Po prostu obraliśmy inną ścieżkę albo zostaliśmy na tej samej. I życie toczy się dalej, nic się nie zmieniło.

Moi kochani koniec smutów i zanudzania, nie o tym ma być dzisiejszy tekst.

Przede wszystkim chciałam Wam, wszystkim tym co zaglądają na bloga, komentują, obserwują i udostępniają teksty życzyć, abyśmy wspólnie przeżyli kolejne miesiące i lata, by ten okres był najlepszym co Wam się przydarzy. By spełniły się wasze marzenia, plany. By każdy kolejny dzień był lepszy od poprzedniego.

A co najważniejsze chciałam Wam podziękować, że mimo tego, że czasem coś mi odbija i nieco zaniedbuje bloga i fanpage i instagrama i inne to i tak jesteście i nie uciekacie. Nie chcę Wam niczego obiecywać, bo to nie o to chodzi, ale będę dawać z siebie wszystko, by to co się tu znajduje, a mając na myśli tu, chodzi mi o wszelakie miejsca, gdzie możecie mnie znaleźć, było jak najlepszej jakości.

Dzięki Wam i moim najbliższym, dzięki Waszemu wsparciu jestem i nigdzie się nie wybieram.

A tu kilka wybranych tekstów, które zostały bardzo dobrze przyjęte, niektóre wywołały kontrowersje inne sprawiły, że odważyliście się do mnie napisać:

Homoseksualizm jest wśród nas
Zanim wydasz osąd, poznaj
Nie wierzę, mam święta!
Wspomagamy! – głosowanie nadal trwa, więc bardzo mocno proszę o głosy! :*
Pokaż kotku co masz w środku
Prawie idealny romans
Ludzie śmierdzą
Ludzie umierają i co z tego
Jestem homoseksualistą, muszę umrzeć
Małe kłamstwo, duże kłopoty
Dziś pogadamy o seksie
Przepis na wieczór
Moralizowanie na siłę
Dobrze, że oddziela nas ten ekran, bo nie miałabym już oczu
Rodzice myślcie
Aborcja

I to wszystko. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego w nowym roku! :*

Skomentuj

