Kobieta też człowiek, a nie ozdobna lalka!

Chociaż świat z dużą prędkością pnie do przodu, to niektórzy dalej siedzą w średniowieczu. Społeczeństwo polskie w szczególności upodobało sobie, wybaczcie określenie, dosrywanie się do wszystkich i do wszystkiego. Nie zdziwiłabym się wcale jakby niedługo stało się to zjawisko nieoficjalnym sportem narodowym albo i oficjalnym, kto wie.

Nikogo nie zaskoczę, że jestem kobietą. Ameryki nie odkryję mówiąc, że będąc kobietą wkurza mnie traktowanie nas jako ta gorsza, mniej uprzywilejowana część gatunku ludzkiego.

PRAWDZIWA, IDEALNA KOBIETA NIE MOŻE PRZECIEŻ:

1. Palić
2. Przeklinać
3. Pluć
4. Upić się
5. Być wyzwoloną seksualnie
6. Ubierać się w męskie ciuchy
7. Puszczać bąków
8. Robić kupy
9. Bekać
10. Wygłupiać się
11. Mieć kolczyków i tatuaży

Gdzieś w umysłach naszych wspaniałych mężczyzn i co najgorsze niektórych kobiet utarło się, że bycie kobietą oznacza wsadzenia sobie kija w dupe i bycie ozdobą u boku szanownego pana samca.

Ad. 1 Palenie nie jest seksowne i ujmuje kobiecości, no i w ogóle się śmierdzi, brzydka cera się robi i fu.
Ad. 2 Przeklinanie to już opór złe, bo jak to kobieta może przeklinać, jakżesz mogą z ust tak pięknej istoty wychodzić tak brzydkie słowa.
Ad. 3 Kobieta i plucie? Bosz nie, no jakież to obrzydliwe.
Ad. 4 Uprawianie seksu bez zobowiązań? Uprawianie dużo seksu? No nie, co za dziwka w ogóle, nie szanuje się. Szmata.
Ad. 5 Absolutnie, jeden, góra dwa drinki, a najlepiej to woda. Wstyd, żeby dziewczyna się ochlała. WSTYD!
Ad. 6 A weeź, chłopaczara jedna. Taaa, no taa, znaczy ten tomboy, lesba jedna.
Ad. 7 i 8 i 9 No chyba żart jakiś? To dziewczyny puszczają bąki i robią kupe i bekają? A w życiu, srają tęczą i pierdzą motylkami.
Ad. 10 Powaga, to jest to. To jest jedynie akceptowalne. Nie wolno się wygłupiać!
Ad. 11 To lepiej chyba żeby paliła i pierdziała, nawet może robić kupe. Tylko nie te wstrętne kolczyki i tatuaże. Jak można się tak oszpecać, ni to seksowne, ni kobiece.

Nie popadajmy jednak w skrajności, są na świecie ludzie, którzy nie żyją w bajkowym świecie i nie uważają dziewczyn za bajkowy twór okołoksiężniczkowy(nie ma takiego słowa, ale możecie wpisać go w swój słownik). Nie każdy przecież urodził się z ubytkiem mózgu.

Ale to jest straszne, ja znam osobiście chłopaka, który serio nie może przyjąć do wiadomości, że jego dziewczyna załatwia grubsze potrzeby, że pierdzi, że beka. Uważa, że ona tego nie robi. I on ma 19 lat. Moja koleżanka, bardzo ładna dziewczyna swoją drogą ma styl typowo sportowy, pasuje jej to i ubiera się tak od zawsze, a znów przez jakieś dziwne wzorce dziewczynie zdarzyło się i pewnie nie raz zdarzy być odebraną jako lesbijka. I nie żeby to była jakaś ujma, bo sama zainteresowana tak nie uważa, tylko to jest po prostu głupie. Jeśli chodzi o plucie to owszem, notoryczne, chamskie charchanie jest niefajne i nie wygląda to ładnie u żadnej płci. Ale jeśli ktoś jest chory, komuś zbierze się ślina to splunięcie nie jest niczym złym. Kobiecie oczywiście absolutnie nie wypada przeklinać, nie wolno i koniec i kropka. Jasne, klnięcie jak szewc również nie jest miłe dla ucha, szczególnie jak jest się w miejscu publicznym czy towarzystwie. Ale jak jestem zła to mówię „kurwa”, a nie „kurdebele”. I niemal identyczna sytuacja ma miejsce jeśli chodzi o palenie. Skąd się w ogóle wzięło to, że kobiecie nie wypada palić to nie mam zielonego pojęcia. Stoję sobie ostatnio palę, idzie jakiś starszy facet i do mnie „Niech pani nie pali, bo to nie zdrowe” YOU DON’T SAY! I nie wiem czy walnąć facepalma sobie czy temu komuś. „Taka ładna dziewczyna i pali”. Chociaż tyle, że brzydkie dziewczyny palić mogą ;) Rzecz jasna jakiekolwiek objawy głupawki i wygłupów nie przystają damie, ona musi być poważna, dostojna, taktowna. Czyli nie może też się opić, to niemal zbrodnia. To nic, że każdy potrzebuje się w końcu wyluzować, dać upust po tygodniu szkoły/studiowania/pracy. Nie wolno. NUNU!  Nie daj boże żeby dziewczyna miała tatuaże albo kolczyki. Ja sama jeśli śledzicie mojego instagrama(klik) lub fanpage(klik) mam kolczyk w wardze oraz dwa tatuaże. Kolczyk mam od prawie 5 lat, a wciąż starsza część mojej rodzinki, która mnie odwiedza raz na ruski rok za każdym raz jak zdarta płyta „Dziecko na co Ci to? Tylko się oszpecasz. A jak Ci się znudzi? Pewnie dla mody bo tak teraz młodzież robi.” I nie dociera do nich, że to moje ciało i najważniejsze, żebym podobała się sobie. No i oczywiście jestem dziewczyną, więc to już w ogóle jest zło. Najlepsze zostawiłam jednak na koniec. Chodzi oczywiście o tak zwane bycie wyzwoloną kobietą. Bo jeśli facet rucha dużo dupeczek to jest taki macho i w ogóle alvaro. Ale niech kobieta uprawia dużo seksu to z miejsca nazywana jest dziwką. To nic, że nie dupczy się po kiblach w klubach ledwo stojąc na nogach, nie stoi też pod latarnią czy przy drogach, nie zmienia też partnerów jak rękawiczki, po prostu lubi często uprawiać seks, a że jest singielką i żadne substytuty pod postacią dildo, wibratorów, ogórków, marchewek i wszelakich przedmiotów przypinających męski narząd ją nie kręcą. Jest puszczalską dziwką, kurwą, szmatą. Nie ma przeproś, nie ma przebacz.

My kobiety nie jesteśmy lalkami, które możesz sobie postawić obok siebie, by były tą drugą, piękniejszą częścią obrazka. Jesteśmy takimi samymi ludźmi jak mężczyźni i wolno nam dokładnie to samo. Kobieta też człowiek panowie macho i panie z kijkiem w dupce. Bez względu na wiek, stanowisko czy stan majątku, tyczy się to każdego. A każdemu oszołomowi, który dalej uważa, że nie wypada mówię serdeczne spieprzaj być oszołomem gdzie indziej.


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
2 uwagi do wpisu “Kobieta też człowiek, a nie ozdobna lalka!

  1. Świetny post, uosabia wszystkie moje poglądy, szkoda tylko, że typowy facet przeczyta i nic z niego nie wyniesie. Ale jestem z Tobą, łamię stereotyp laleczki z kijem w dupce ;)

    Polubienie

Skomentuj

