Seksporadnik od młodszych dla starszych

Mówi się „nie ucz ojca jak dzieci robić”. Dzisiaj to powiedzenie przestaje powoli istnieć, a zastępuje je inne: od dzieci i młodzieży dowiesz się jak dzieci robić”. Smutne to, ale przerażająco prawdziwe.

Nie od dziś wiadomo, że dzisiejsza młodzież przewyższa swoimi osiągnięciami nas, kiedy byliśmy w ich wieku. Nie muszę daleko szukać przykładu, ale ktoś bardzo mi bliski, będąc kilka lat młodszym ode mnie zaczął pić wódkę w wieku 15 lat, dziewictwo stracił zresztą podobnie. Otóż to, seks przestaje być tematem tabu, a jednak pisanie o nim wciąż łatwe wcale nie jest. Nie dla wszystkich jednak, bo właśnie ci młodsi pisanie o seksie uznają jako coś normalnego, co więcej piszą o nim tak, jakby byli niesamowitymi znawcami.

Pisałam już kiedyś, że nie przeszkadza mi to, że młodzież seks uprawia, ależ proszę bardzo. Nic mi do tego. Niestety wkurza mnie to, że taki ktoś w przedziale wiekowym 15-18 lat,  no może z tą 15-stką przesadziłam albo i nie. W przedziale wiekowym 16-19 lat posiada bloga, którego tematykę skupia prawie tylko na seksie, bo to takie przecież „oesus maria”. I tak, ludzie włażą, bo 16-STKA pisze o seksie. O SEKSIE!!! Włażą bo pisze O SEKSIE. I włażą, żeby pohejtować, bo jak 16-stka może pisać O SEKSIE. I nabija sobie w nie ukrywajmy sztuczny sposób wejść i wyświetleń, bo pisze o tym pieprzonym seksie.

Hej, hej! Od razu uprzedzę wszystkich tych, którzy sobie po tych dwóch akapitach pomyślą:
– zazdrości seksu
– zazdrości czytelników
– pewnie dziewica
– itp., itd.

W zasadzie jednak gdzieś mam to co wy sobie w tych malutkich mózgach myślicie, ale nie, nie zazdroszczę dzieciakom seksu, ani czytelników. Nie wyobrażam sobie jednak, żeby ludzie w takim przedziale mieli tak niesamowitą wiedzę na temat uprawiania seksu jaką się dzielą z innymi. A czytelnik jeśli nie hejtuje, to wierzy i podziwia za odwagę i w ogóle za wszystko. Co tu podziwiać? Czemu przyklaskiwać? Bo chyba nie temu, że młodzież w tym wieku uwielbia ostre pieprzenie od tyłu, od przodu, z boku i nawet w dziurkę. A robienie loda to w ogóle jak bukiet kwiatów dla mężczyzny. A minetka jest taka super i jeszcze powie wam jak się ją robi. I jak robić loda też wam powie. Zresztą co tu się rozdrabniać na drobne, przecież ona ma 16 lat i jest tak wyzwolona i miała już tylu partnerów, że powie wam wszystko o seksie, co tylko chcecie.

Ja osobiście i gro ludzi, których znam i z którymi miałam styczność w wieku 15-16 lat sobie popalała, popijała piwko i wpieprzała później kilo gumy, żeby nie było czuć. Siedziała na dworze, wciąż bawiła się w podwórkowe zabawy typu „w chowanego”. Rozmowa o seksie to nie tyle był temat tabu, co nie było o czym gadać. Pewnie, że znałam też kilka osób, które już tego spróbowały, które cośtam próbowały, ale po pierwsze – nikt się z tym nie obnosił, po drugie – to były jednostki. Teraz to już na porządku dziennym. A jeszcze jest to w pewien sposób wyznacznikiem bycia zajebistym. Nazwą cie ciotą i łajzą jeśli nie daj bóg ci się wymsknie, że jesteś dziewicą, tudzież prawiczkiem. A chłopak to w ogóle ma przejebane.

Jest taki jeden blog, w którym chłopak sporą część poświęca na sprawy damsko-męskie, a raczej na seks. I fajnie pisze, ciekawie i wbrew pozorom sporo można z tego wynieść, bardzo dobrze się to czyta, ale w głowie kołata mi myśl „Chłopaku, ty masz 17 lat, no dobra teraz 18, a wypowiadasz się w taki sposób jakbyś miał za sobą kilka lat stażu lub co gorsza kilkanaście”. To drugie nie wchodzi w rachubę, raczej, więc zostaje to pierwsze. Czyli co? Zaczął mając 12? Jest i trzecie rozwiązanie. Musiał mieć duuuużo partnerek, z którymi chyba kochał się i pieprzył kilka razy dziennie, skoro ma taką wiedzę na temat tego co dziewczyny lubią, jak lubią, które pozycje są fajne, jak robić minetkę, jak ma wyglądać gra wstępna, blablabla.

I już sama nie wiem co jest gorsze. Wszystkie te trzy możliwości przyprawiają mnie o ciarki. Ja urodziłam się chyba o jakieś kilkadziesiąt lat za późno i mam zdecydowanie inny pogląd na takie rzeczy, którym chciałam się z wami podzielić(poglądem w sensie), bo wiem, że wiele z was myśli podobnie lub tak samo. Oczywiście jeśli myślisz całkiem inaczej to też daj znać znać. O tam na dole, w komentarzach.


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
2 uwagi do wpisu “Seksporadnik od młodszych dla starszych

Skomentuj

