Buractwo kolejny raz wychodzi z polaczków

Jak wiecie pewna znana dziennikarka znowu ujawniła swój ból dupy. A jak nie wiecie o co chodzi, to odsyłam was do lekturki. Jak się zapoznacie, to zapraszam tu do mnie.

O co w ogóle chodzi? No o to, że Karolina Korwin-Piotrowska napisała ekhm ekhm artykuł na Onecie o tym, że blogerzy nic nie robią, a zarabiają miliony. Z tego co się orientuję nie pierwszy raz pani Karolina zagląda blogerom, a ściślej mówiąc blogerkom modowym do portfela. Niby normalka, niby taki mamy klimat, niby to przecież jeden z ulubionych sportów polaków, no ale jednak nie. Ja wciąż nie mogę w ogóle pojąć po co zadawać sobie tyle trudu, by w jakiś tam sposób zebrać te informacje, cośtam wysilić mózg, napisać coś tylko po to, by pokazać jakie niedojebanie mózgowe się ma. Pomijam fakt, że żadna blogerka się tym nie przejęła, bo mają w dupie takie rzeczy, to co ona chciała tym osiągnąć? Gównoburze, która znów wyciąga z polaków to co najgorsze, czyli chroniczny ból dupy, chamstwo i zazdrość w czystej postaci. Nóż mi się w kieszeni otwiera, z oczu strzelają pioruny, kiedy czytam komentarze typu:

Ja się dziwie że jest tyle ludzi podniecających się co te puste panny na tych swoich blogach piszą.”
Czy was pogieło żeby te niemoty taką kasę otrzymywały?”
„A moja mam pracuje 25 lat po 8h dziennie za 2tys!”

BO TYLKO BEZGUŚCIA I CIEMNOTA WCHODZI NA TE ICH „Blogi””

I wieeele wiele innych. Oczywiście, przecież taka blogerka, czy bloger siądzie, skrobnie tekst w 10 minut, zrobi 10 fotek i ma z tego 10 kafli. I oni są tacy puści i nic nie wnoszą do świata, to takie badziewie, tylko, że czyta ich miesięcznie kilkadziesiąt tysięcy ludzi. Tak po prostu, z dupy.

Co najważniejsze, ujawnione zostały stawki za pracę, a nie to ile zarabiają. Czyli w zasadzie to ile chcieliby zarabiać za daną akcję. I jeśli nie wiecie to nie są to wcale duże stawki, bo brew temu co pisze Piotrowska dziennikarze wciąż zarabiają więcej, ona sama zarabia pewnie więcej i za ten tekst na onecie dostała całkiem, całkiem sporo. Tylko czemu nie wspomniała o tym w swoim artykule? A nawet jeśli faktycznie zarabia mniej, to co jej do tego ile zarabia ktoś inny? Czy to się w końcu skończy? Przestańmy zaglądać innym do portfela, przestańmy bóldupić i narzekać na to, że my zarabiamy mniej. Jeśli ci nie pasuje, że zapierdalasz 8h w pracy i zarabiasz najniższą krajową to zrób coś z sobą: idź na jakiś kurs, skończ studia, rozkręć jakiś biznes albo… załóż kurwa bloga. Przekonasz się wtedy na własnej skórze, że ci najbardziej poczytni blogerzy zapieprzali 25h na dobrę, by być teraz tam gdzie są i robią to nadal. Praca blogera to nie odwalenie 8 godzin, powrót do domu, wyjebanie się na kanapie i oglądanie tv z puszką piwa w ręce. Jak już tak bardzo chcecie jechać po blogerach to najpierw postawcie się w ich sytuacji i dopiero później się wypowiedzcie, tak będzie przynajmniej sprawiedliwie.


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpage. Dzięki! ;)
Reklamy

2 uwagi do wpisu “Buractwo kolejny raz wychodzi z polaczków

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s