#speedy – Krótkie info

Ile mnie nie było? Ponad 5 miesięcy. To bardzo długo. Nie spodziewałam się, że to w ogóle nastąpi, ale stało się i już. Wiem, że trudne to będzie do wybaczenia, ale postaram się odzyskać wasze względy.
Przynajmniej względy tych osób, które tu zaglądały mimo tego, że teksty nie pojawiały się od kwietnia. Ogromne buziaki dla Was, dziękuję Wam i choć obiecywać nie mam zamiaru tego, że teksty będą pojawiać się regularnie, przynajmniej na razie to pojawiać będą się na pewno! Do zobaczyska!


Cześć! Ale super, że tu jesteś! Wiesz, już niedługo będę najlepszą blogerką na świecie. Dzięki Tobie mogę być też najpopularniejszą. Jeśli chcesz mi w tym pomóc i choć w minimalnym stopniu myślimy podobnie, to zostaw pod wpisem lajka albo komentarz, wiesz, że nic mnie tak nie motywuje :) Oczywiście jeśli chcesz dowiadywać się o moim tekstach jako pierwszy, to lajknij mój fanpageDzięki! ;)
Skomentuj

